دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

مردم ایران در 9دی از داشته‌هایشان دفاع کردند

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: همایش بزرگ 9دی اساس روشنگری ملت ایران بود ومردم ما از داشته‌های خود قاطعانه دفاع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در همایش بزرگداشت حماسه 9دی که امشب در مسجد امام رضا(ع) منطقه گلسار شهر رشت برگزار شد گفت: سر فتنه سال 88 آمریکا بود و افرادی که در داخل این فتنه را رقم زدند تنها ظاهر انقلابی داشتند اما قلبشان با دشمنان انقلاب بود.

وی افزود : دشمنان جمهوری اسلامی از اوایل انقلاب تاکنون با شکل‌های مختلف دشمنی خود را با نظام و ملت ما نشان داده‌اند و در سال 88 با برنامه ریزی قصد داشتند ما را با دسیسه‌هایشان شکست دهند که به لطف خدا رسوا شدند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در  88 تحمل حضور 39میلیون جمعیت ایران را در پای صندوق‌های رای نداشت لذا با همدستی برخی افراد کوتاه نگر و سست عنصر جریان  فتنه را راه اندازی کرد که به لطف خدا ملت ایران با حضور خود در نهم دی ماه 88 جواب دندان شکنی به او دادند.

زاکانی خاطرنشان کرد: کسانیکه با انقلاب ما دشمنی می کنند افرادی هستند که از نظام و انقلاب سیلی محکمی خورده اند و قصد انتقام گیری از ما را دارند که هیجوقت موفق نخواهند شد.

وی تصریح کرد: همانطور که ما به شهدای خود می‌بالیم باید  کاری کنیم تا نسل‌های بعد ما به ما افتخار کنند و این امر تنها با خدمت به جامعه ونظام میسر می شود.

انتهای پیام/اص

دفاع مردم ایران در 9دی از داشته‌هایشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۹ دی ۱۳۹۶
هفته بصیرت مبارک