خسارت انفجار مخزن گاز دزفول به 6 واحد تولیدی و صنعتی

انفجار گاز مایع در تاسیسات شرکت پرسی گاز دزفول که هفته گذشته رخ داد، 6 واحد تولیدی صنعتی در این شهرستان دچار خسارت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اظهار کرد: در حادثه انفجار گاز مایع در شهرستان دزفول به واحدهای تولیدی تولید رب گوجه سالند، شرکت خمیرمایه، نوشین دز، خط تولید حلوا شکری و شرکت دانه گستر خسارت وارد شد.

وی اذعان داشت: در این حادثه به ساختمان و تجهیزات شرکت تولید رب گوجه سالند و نوشین دز بین 70 تا 80 درصد خسارت وارد شده است، ولی به دیگر شرکت ها خسارت های کم تری وارد شده که شامل شکسته شدن شیشه و ریزش سقف بوده است.

عبداللهی با اشاره به اینکه این انفجار تلفات جانی نداشته است تصریح کرد: شرکت پرسی گاز که انفجار در آن صورت گرفته پروانه بهره برداری و جواز کسب نداشته است و بارها به صورت کتبی در این خصوص به این شرکت اخطار داده شده، ولی اقدامی از سوی آن ها صورت نگرفت.

کورش نوروزی، رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی دزفول در ادامه افزود: بر اثر انفجار گاز مایع در دزفول 11 نفر از کارگران واحدهای تولیدی اطراف به علت خسارت وارده به کارگاه ها از کار بیکار شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تلاش می شود تا این کارگران زیر پوشش بیمه بیکاری قرار گیرند تا از خدمات این بیمه بهره مند شوند.

عبدالحسین معظم فر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز اظهار داشت: با اتمام عملیات ایمن سازی تانکر 20 تنی گاز مایع تخلیه شد.

وی گفت: با ورود کارشناسان استانی حادثه انفجار گاز مایع در دزفول بررسی شد، ولی هنوز نتیجه ای در خصوص علت حادثه حاصل نشده است.

انتهای پیام/گ

انفجار مخزن گاز به 6 واحد تولیدی و صنعتی خسارت زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.