افزایش بهره‌برداری از واحد‌های تولیدی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از افزایش ۴۷ درصدی بهره‌برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته ۱۹۴ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسید، گفت: این واحد‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری افزون بر یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به چرخه تولید پیوستند.

وی با بیان اینکه صنایع فلزی، کانی غیرفلزی و صنایع غذایی به ترتیب بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: با افتتاح این واحد‌های تولیدی برای ۱۷۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فتوحی ادامه داد: مقایسه آمار بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی نسبت مدت مشابه پارسال حاکی از افزایش ۴۷ درصدی در واحد‌های بهره‌بردار است.

وی با بیان اینکه استان فارس عنوان دوم کشور را به لحاظ تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده، گفت: هم اکنون زیرساخت‌های استقرار واحد‌های صنعتی در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان مهیا شده و تمام مناطق فارس با ایجاد شهرک‌های صنعتی از ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار برخوردارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: امسال با اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و اجرای طرح رونق تولید با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی از صنعتگران و سرمایه‌گذاران حمایت شده است.
انتهای پیام/ر

افزایش ۴۷ درصدی بهره‌برداری از واحد‌های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.