صدور مجوز برای برگزاری اجتماعات قانونی در کرمان را پیگیری می کنیم

استاندار کرمان گفت: صدور مجوز برای برگزاری اجتماعات قانونی در این استان را پیگیری می کنیم.

صدور مجوز برای برگزاری اجتماعات قانونی در کرمان را پیگیری می کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در نود و چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: سعی می کنیم یک اجتماع قانونی برگزار کرده و مدیران در جمع مردم صحبت کنند و بدانیم چرا وامهای پیش بینی شده یک هزار و 347 میلیارد تومانی اشتغال جذب نمی شود و دولت دیگر چه کاری باید بکند؟


وی ادامه داد: با معین های اقتصاد مقاومتی گفت و گو کرده و آنها به اقناع فکری رسیده اند که کارهایی را در استان کرمان انجام دهند و نباید تکالیفی را برای آنها ایجاد کنیم که از استان فراری شوند زیرا همزمان با توسعه اقتصادی کارهای فرهنگی نیز انجام می شود.


وی گفت: ما باید فضایی را ایجاد کنیم که معین های اقتصادی بتوانند با دولت و مدیران دولتی به آسانی ارتباط داشته باشند.


رزم حسینی با تاکید بر اینکه باید دست به دست همه داده و این استان و کشور را بسازیم، گفت: این کار، سخت است و مردم باید بدانند که دولت تاکنون در حوزه توسعه، سلامت و ارتقای اقتصادی کشور چه کارهایی را انجام داده است.


استاندار کرمان بر توسعه اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت: معین های اقتصاد مقاومتی در دوره اول الگوسازی شده و کارنامه دارد و در دولت دوازدهم به شدت برای ادامه کار آنها پیگیری می کنیم.


وی ادامه داد: دولت در استان کرمان آمادگی دارد تسهیلات خوداشتغالی را با ساده ترین روش ممکن ارائه کند و اگر نیاز به آموزش داشته باشد، در فنی و حرفه ای و سایر سازمان های مربوطه مورد آموزش قرار می گیرند.


وی با بیان اینکه در دو سه هفته اخیر پروژه هایی که گره مالی داشته اند، مشکل آنها برطرف شده است، اظهار کرد: تامین مالی یک هزار میلیارد تومانی پروژه های آبی و تامین مالی پروژه انتقال آب از خلیج فارس در قلب سندیکای بانکی پیگیری شده است.


وی گفت: توانستیم در جلسه دو و سه ساعته منابعی را برای استان کرمان جذب کنیم و این بسیار با اهمیت است.


رزم حسینی ادامه داد: برای پروژه های عمران شهری کرمان یک هزار میلیارد تومان توافق گرفته ایم و شهردار و اعضای شورای شهر باید در تهران پیگیری های لازم را داشته باشند.


وی با بیان اینکه سطح مدیریتی مدیران استانی خوب است اما انتظارات به حق بالاست، گفت: پس از چهار دهه از انقلاب که باید هشت سال جنگ، 6 سال تحریم جدی بسیار محدود کننده و یک سری عدم تفکر توسعه ای را جدا کنیم و کارنامه اقتصادی جمهوری اسلامی را باید در حدود 12 سال ارزیابی کنیم.


وی با بیان این مطلب که اصول استقلال، آزادی و استکبارستیزی را داریم، عنوان کرد: برای جبران این وضعیت باید با به کارگیری اقتصاد مردمی و افزایش همت مدیران اقدام کرد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار