امام جمعه شهر علی اکبر:

آشوب‌های اخیر برنامه‌ای از پیش تعیین شده بود

امام جمعه شهر علی اکبر گفت: آشوب‌ها واغتشاشات چند روز اخیر جزء برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشرفیان امام جمعه شهر علی اکبر اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری حکیمانه، ولی امر مسلمین جهان و رشادت‌های رزمندگان و بصیرت و انسجام ملت ایران به اوج اقتدار و موفقیت رسیده و به یک قدرت برتر جهانی تبدیل شده است.

اشرفیان  گفت: دشمنان قسم خورده این ملت که ذلت شکست نیرو‌های تحت حمایت خود در منطقه را تجربه کرده اند و تمام توطئه‌هایی که برای جنگ‌های نیابتی علیه ملت قهرمان ما تدارک دیده بودند نقش بر آب دیدند و شکست سنگینی خوردند، حالا به دنبال ایجاد فتنه‌ای دیگر هستند.

امام جمعه شهر علی اکبر با اشاره اینکه دشمنان برای جبران شکست‌های خود دست به کار‌های ناجوانمردانه‌ای می‌زنند، افزود: دشمن سعی می‌کند به عناوین دیگر جنگ را بر علیه ملت ایران به داخل کشور بکشاند.

وی خاطر نشان کرد: این آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر برنامه‌ای یک شبه و اتفاقی نیست و قطعا مدت‌ها در اتاق فکر دشمن برای آن برنامه ریزی شده تا چگونه از فرصت‌های پیش آمده و احساسات مردم سوء استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اینکه مردم در شرایط وخیم اقتصادی بسر می‌برند و رکود و تورم بر مردم فشار وارد کرده جای هیچ تردیدی نیست و اعتراض به سوء مدیریت‌ها و ناکامی‌های اقتصادی دولت حق طبیعی مردم است، همانطور که در بسیاری از کشور‌های دنیا وجود دارد.

اشرفیان با بیان اینکه مردم ما مردم باتجربه وفهیمی هستند و شرایط کشور را درک می‌کنند، خاطر نشان کرد: مردم بصیر ایران اسلامی می‌دانند که در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی قرار داریم و و روزنه‌های نفوذ و فشار دشمن را هم می‌دانند و قطعا غیرت ایرانی به هیچ وجه اجازه موج سواری به دشمنان و بدخواهان را نمی‌دهد.

وی گفت: به امید خداوند ما مردم ایران اسلامی با کمک هم وحمایت از تولید داخلی بر مشکلات اقتصادی غلبه می‌کنیم وهم مشکلات خود را به صورت مسالمت آمیز واز مجاری قانونی بیان حواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دولت هم موظف است همانطور که بار‌ها رهبر معظم انقلاب به رسیدگی وضعیت معیشت مردم و عملی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند کمر همت ببندد و مشکلات مردم را حل کند.

امام جمعه شهر علی اکبر با بیان اینکه دشمن هیچ وقت برای ما دلسوزی ندارد و به دنبال اهداف خودش است، افزود: تجربه‌هایی مانند فتنه ۸۸ ثابت کرده که با دامن زدن به آشوب‌ها و تضییع بیت المال که متعلق به همه مردم است نه تنها مشکلات برطرف نمی‌شود بلکه قدرت امنیتی ما را معطوف به داخل می‌کند و خطرآسیب پذیری از مرز‌ها را بیشتر می‌کند.

اشرفیان ادامه داد: مردم عزیز ما می‌دانند بحران سوریه از یک اعتراض مسالمت آمیز مردمی شروع شد، اما با دخالت بیگانگان و تحریک مردم و کشتن افراد و نسبت دادن این جنایات به نظام سوریه مردم را برای اغتشاش و تقابل تحریک کردند تا جایی که دوست از دشمن شناخته نمی‌شد.

وی خاطر نشان کرد: همین تجربه را هم در فتنه ۸۸ ملت ما دیدند که چگونه ضدانقلاب به میدان آمد و اگر تدابیرحکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود امروز در این کشور شاهد حکومت داعش بودیم.

حجت الاسلام اشرفیان تصریح کرد: امروز هم دشمن از صبر و حلم و رأفت اسلامی نظام سوء استفاده کرده و نیرو‌های ارزشی را مورد سوء قصد قرار داده و به دنبال توطئه است تا بار دیگر فتنه‌ای جدید ایجاد کند.

وی بیان داشت: پاد زهر این فتنه دشمن همان هوشیاری و بصیرت مردم همچون ۹ دی سال ۸۸ است که باید مردم بیدار باشند و دشمن رابشناسند و خودشان قیام کنند و از انقلاب و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار