مسکن مهر؛

واگذاری ۳۹واحد مسکن مهر در الیگودرز به معلولین

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز الیگودرز گفت: ۳۹ واحد مسکن مهر به خانواده‌های دارای ۲ معلول وبیشتر در این شهرستان واگذارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا اداوی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز الیگودرز افزود: امسال انجمن خیرین با هدف تهیه و واگذاری مسکن به افراد نیازمند ومعلول شهرستان راه اندازی شد.

 وی ادامه داد: تهیه مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر در اولویت برنامه‌های این انجمن می‌باشد وپس از آن خانواده‌های دارای یک معلول وسایر نیازمندان شهرستان شامل می‌شود.

 اداوی اضافه کرد: هم اکنون ۳۹ واحد مسکن مهرشهرستان برای خانواده‌های دارای دو معلول وبیشتر تحت پوشش بهزیستی شهرستان واگذار خواهد شد که هم اکنون ۹۰ درصد هزینه تهیه این مسکن از طریق کمک‌های مردمی، بهزیستی، بنیاد مسکن  جمع آوری شده است.

 مدیرعامل انجمن خیرین مسکن سازالیگودرزگفت: حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تهیه مسکن جمع آوری شده و ۲۰۰ میلیون تومان باقی مانده است که نیازمند همکاری مردم وخیرین شهرستان در این خصوص می‌باشیم.

 وی اظهار داشت: همه اعضای انجمن بصورت داوطلبانه برای این تحقق امر خداپسندانه درتلاش هستند و این انجمن با برنامه ریزی برای اهداف بلند مدت با ۱۴ عضو تشکیل شده که از این تعداد پنج نفر بعنوان هیئت مدیره انتخاب شده اند.

انتهای پیام/م

۳۹ واحد مسکن مهر در الیگودرز به معلولین واگذار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی.ص
۰۳:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۷
بعضی از اعضای بلوکB12 بهزیستی الیگودرز که دو معلول یا بیشتریم داریم اقساط وام میدهیم اما واحد به ما تحویل نمیدهند مسئولان فکری برایمان بکنند.