سازمان حفاظت محیط زیست در هفته ای که گذشت؛

«ایران» امکان بازگشت به طبیعت را ندارد/20 واحد متخلف در روزهای آلوده پلمپ شدند

مهمترین اخبار و رویدادهای سازمان حفاظت محیط زیست را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان حفاظت محیط زیست در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 برنامه ای برای انتقال ورکان به روسیه نداریم


مدیرکل دفتر حفاظت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: روسیه پیشنهادی برای نگهداری پلنگ نر داده بود که درحال بررسی هستیم اما برنامه ای برای انتقال این پلنگ به این کشور نداریم.
 

برخورد با پسماند سوزی در اطراف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره )

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از برخورد قانونی با پسماند سوزی در فشافویه که موجب آلودگی هوا و بوی نامطبوع می شود، خبر داد.

 

رایزنی های بین المللی برای تالاب های مرزی نتیجه ای نداشته است

مدیر حفاظت از تالاب های ایران گفت:رایزنی درباره تالاب های مرزی هورالعظیم و هامون متاسفانه فقط در حد سخن بوده و به مرحله عمل نرسیده است.

 

دود سفید ناشی از پتروشیمی شازند «بخارهای آب» است/آلودگی در این منطقه دیده نشده است

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اراک گفت:دودهای سفید دیده شده از پترو شیمی شازند بخارهای آبی است که از بولدارها خارج می شوند.

 

«ایران» امکان بازگشت به طبیعت را ندارد

دامپزشک باغ وحش ارم گفت: ایران(توله یوز کشف شده) فعلا امکان بازگشت به طبیعت را ندارد و اگر رها شود از نظر من تلف خواهد شد.

 

20 واحد متخلف در روزهای آلوده پلمپ شدند

رئیس محیط زیست شهر تهران گفت: گشت های سازمان محیط زیست در روزهای آلوده و اضطرار موفق به شناسایی و پلمپ 20 واحدآلاینده هوا شدند.

 

دریاچه ارومیه عامل آلودگی شهر تبریز نیست

معاون امور تالاب‌ها و پارک‌های ملی دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در شهر تبریز جانمایی صنایع آلاینده به درستی انجام نشده است به همین دلیل در شرایط سکون و پایداری هوا شاهد افزایش آلاینده ها هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار