فیلم "۹۹۹۹۹۹۹۹۹" نامزد جایزه بزرگ جشنواره اسنوتان نیویورک شد

فیلم"۹۹۹۹۹۹۹۹۹" کریم عظیمی که پیش از این جوایز بسیاری را در سطوح ملی و بین‌المللی کسب کرده بود از میان ۹۰۰ اثر نامزد جایزه بزرگ چهارمین جشنواره اسنوتان نیویورک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیلم"۹۹۹۹۹۹۹۹۹" کریم عظیمی که پیش از این جوایز بسیاری را در سطوح ملی و بین‌المللی کسب کرده بود از میان ۹۰۰ اثر نامزد جایزه بزرگ چهارمین جشنواره اسنوتان نیویورک در آمریکا شد.

آثار بسیاری از کشورهای مختلف دنیا در این جشنواره شرکت داشتند که از میان ۹۰۰ اثر ۳۵ فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کرد و فیلم "۹۹۹۹۹۹۹۹۹" نامزد جایزه بهترین فیلم تجربی در این جشنواره شده است.

این فیلم که ساخته هنرمند نام‌آشنای اردبیلی است در جشنواره‌های متعددی از جمله فینکس فرانسه، دوسالانه سوئیس، ایکس گراند آلمان، فیلم کوتاه تهران و فیلم طلایی لندن حضور پررنگی داشته و در برخی از این جشنواره‌ها موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره شده است.

جشنواره اسنوتان نیویورک همه ساله در بخش‌های سینمایی، کوتاه و دانشجویی برگزار می‌شود و امسال فیلم‌های منتخب در ۲۷ ژانویه در شهر نیویورک به نمایش در خواهد آمد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره اسنوتان نیویورک در آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.