پیری: 2 بازیکن دیگر برای استقلال خوزستان جذب می کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: درحال تلاش هستیم تا 2 بازیکن لیگ برتری را جذب کنیم و آماده حضور در ادامه رقابت های نیم فصل دوم لیگ شویم.

یعقوب پیری معاون و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جذب بازیکنان جدید بیان کرد: نماینده باشگاه استقلال خوزستان در تهران درحال مذاکرات است تا بتوانیم 2 بازیکن مدنظر عبدالله ویسی را جذب کنیم و در لیگ برتر ماندگار شویم.

او افزود: خوشبختانه شب گذشته ( یکشنبه ) توانستیم با شریفات قرارداد امضا کنیم  و هدفمان استفاده کردن از توانایی های این بازیکن است تا بتوانیم در خط حمله بهتر شویم. همچنین یعقوب کریمی هم بازیکن سابق استقلال، بازیکن مدنظرمان است که پروسه جذب او را از امروز ( دوشنبه ) آغاز کردیم و امیدوارم این بازیکن هم به ما ملحق شود.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه آیا نام آرام طبع از لیست استقلالی ها خارج می شود یا خیر، اظهار کرد: تاکنون تصمیمی برای خارج کردن نام آرام طبع به دلیل مصدومیت نگرفیتم و چیزی مشخص نیست. هدفمان ماندن در لیگ برتر است و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

گفتنی است، باشگاه استقلال خوزستان با کسب 14 امتیاز از 18 بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قراردارد و در خطر سقوط به لیگ دسته یک است.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درباره وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار