تولید با کیفیت، مهم‌ترین گام اساسی در جهت اقتصاد مقاومتی است

تولید با کیفیت، مهم‌ترین گام اساسی در جهت اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،هاشم علایی مدیر کل استاندار و تحقیقات صنعتی استان اردبیل صبح امروز در جریان بازدید از  واحد تولیدی روز وین اظهار کرد: تولیدات داخلی استان اردبیل توان رقابت کیفی با محصولات مشابه خارجی را دارند و این نشان از توجه تولیدکنندگان داخلی به استانداردهای داخلی و خارجی و احترام به سلایق مشتریان است.

وی در جریان بازدید از مراحل مختلف واحد تولیدی روز وین افزود:‌ تولید با کیفیت، مهم‌ترین گام اساسی در جهت اقتصاد مقاومتی است و محصولات واحدهای تولیدی بسیاری که دارای کیفیت بالا بوده، توانسته در بازارهای مختلف تولیدات خود را  به فروش برساند.

مدیر کل استاندار و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: بسیاری از این واحد‌های تولیدی با استفاده از متخصصین استانی و همچنین کارگران آموزش دیده و استفاده از نیروهای انسانی جوان وفعال و بومی منطقه و با اشتغال افراد بسیاری، توانسته‌اند الگوی مناسبی برای سایر واحدهای تولیدی مشابه کشور باشد .

علایی تصریح کرد: طبق  بند 24 اقتصاد مقاومتی افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی که ترویج آن را در بردارد، لازمه پیشرفت جامعه در زمینه کالاهای مصرفی مردم، افزایش کیفیت محصولات تولیدی متناسب با ظرفیت‌های استانی است .

وی گفت: در این راستا تولیدات با کیفیت محصولات این واحد وایجاد بازار مناسب فروش و به کارگیری تعدادی از فارغ‌التحصیلان استان انتظار می رود به منظور حمایت از تولیدات استانی در پروژه‌های مختلف از تولیدات محصولات داخلی استفاده شود.

 

انتهای پیام/ع

توان رقابت کیفی تولیدات داخل استان اردبیل با تولیدات خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.