راه اندازی تور خیر خواهی در مناطق زلزله زده کوهبنان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری تور خیرخواهی در مناطق زلزله زده کوهبنان به همت داوطلبین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر در راستای ارائه سایر خدمات امدادی به مردم زلزله زده استان، تورخیرین با هدف جلب مشارکت های داوطلبین و رفع نیاز های مردم راه اندازی کرده است.

وی بر هدف اجرای این طرح در جهت تسکین آلام بشری، سلامت انسان ها، افزایش همبستگی و مسئولیت اجتماعی عمومی تاکید کرد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، جلسه نیازسنجی اقلام مورد نیاز خانواده ها با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر شهرستان، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین در فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

فلاح با تاکید بر اینکه این جمعیت جهت گیری توزیع این بسته ها را کاملاً هدفمند، برنامه ریزی کرده است، بیان داشت: در این تور خیرخواهی خانواده‌هایی که در زلزله اخیر از جمله زنان باردار، افراد محروم و نیارمند آسیب جدی دیده اند از بسته های حمایتی جمعیت هلال احمر بهره‌مند می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اعلام این که توزیع اقلام در مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در اولین کاروان از تور خیرخواهی 500 سبد غذایی و 1000 بسته پوشاک به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بین حادثه دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام /ی

کمک به آسیب دیدگان زلزله کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار