واریز سود سهام عدالت در خراسان شمالی

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان گفت : 731 هزار نفر در استان خراسان شمالی مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ رضا بهمن پور مدیر کل اقتصاد و امور دارایی استان با اشاره به واریز سود سهام عدالت برای 731 هزار نفر در استان خراسان شمالی گفت : سود سهام عدالت فقط به افرادی تعلق می گیرد که براساس اطلاعیه های قبلی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و به عنوان مالک سهم مشخص شده اند.

وی با بیان این که سود سهام عدالت در سه مرحله تا پایان سال به حساب افراد واریز خواهد شد ، افزود : سود سهام عدالت برای افرادی که سهام عدالت آنها کامل و 10 میلیون ریال بوده از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، یک میلیون 500 هزارریال است که درسه مرحله شامل هر مرحله 500 میلیون ریال واریز می‌شود .

بهمن پور اظهار کرد : برای سایر افراد که سهام عدالت آنها حدود 470 هزار تومان است و هنوز تکمیل نشده این سود حدود 75 هزار تومان محاسبه شده و در سه نوبت هر نوبت 250 هزار ریال واریز خواهد شد.

وی با اشاره به این که سهام داران، سود سهام عملکرد سال گذشته خود را دریافت خواهند ، گفت : سهامداران به شرط اینکه شماره حساب شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند مشمول دریافت سود سهام عدالت می شوند.

وی از مردم خواست : اگر سوالی در این زمینه دارند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره 83338-021  و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir   در میان بگذارند.

انتهای پیام/آ

731 هزار نفر در استان خراسان شمالی سود سهام عدالت می گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام لطفا فکری برای ما که بعد از ۱۵ اردیبهشت روش مستقیم رو انتخاب کردیم بکنید چرا فرصت ویرایش به ما نمیدید اگر یکی اشتباه کرد باید رهاش کنید تو رو خدا تو این ماه رمضان ما رو اذیت نونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید لطفا فکری برا من و امثال من که بعد از تاریخ ۱۵ اردیبهشت روش مستقیم را انتخاب کردند و میخواهیم تغییر بدیم باید چه کنیم لطفا به گوش مسئولین برسونید حق ویرایش برای ما بذارند از روی نا آگاهی روش مستقیم رو زدیم و الان پشیمونیم لطفا کمک کنید دعاتون میکنیم