آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سخنان اخیر ترامپ فرار رو به جلوی او نسبت به نقض‌های پی در پی برجام است

عضو جامعه مدرسین گفت: در واقع سخنان اخیر ترامپ فرار رو به جلوی او نسبت به نقض‌های پی در پی برجام است.

رآیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهداف ترامپ برای مذاکره مجدد اظهار کرد: آمریکایی‌ها چه دولت اوباما و چه دولت ترامپ در برجام به دنبال استهاله انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی ادامه داد: ترامپ و اوباما تلاش‌های زیادی کردند تا به اهداف خود برسند اما با یاری خداوند موفق نشدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر نهادهای ناظر بارها پایبندی ایران به برجام را تایید کرده‌اند، گفت: آمریکایی‌ها هم در دوران اوباما و ترامپ بدعهدی‌های خود را ثابت و بارها برجام را نقض کردند.

آیت‌الله کعبی اضافه کرد: سخنان اخیر ترامپ فرار رو به جلو او نسبت به نقض‌های پی در پی برجام است، آمریکایی‌ها از ملت ایران شکست سنگینی خوردند و باز هم با خیره سری‌هایی که دارند از ملت ایران شکست خواهند خورد.

وی بیان کرد: ملت ایران نسبت به قدرت بازدارندگی دفاعی خود و برنامه‌های موشکی به هیچ وجه با هیچکس مذاکره نمی‌کند و مذاکره با آمریکایی‌ها صرفا در مورد مسائل هسته‌ای بوده است. امروز باید آمریکا پاسخ دهد که چرا بارها برجام را نقض کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: آمریکایی‌ها در مذاکرات خود دنبال ضربه زدن و تضعیف اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی هستند و می‌خواهند شکست‌های خود در منطقه را با فشار اقتصادی، سیاسی و دفاعی ایران جبران کنند اما بارها در این راه شکسته خورده و باز هم خواهند خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار