امام جمعه گرگان؛

موج سواری دشمنان بر روی شایعات کشتی سانچی

دشمنان همیشه با هر اتفاقی در کمین ضربه زدن به ایران هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه گرگان ضمن تسلیت به خانواده های حادثه سانچی گفت: در این حادثه تلخ در همان لحظات اولیه همه ۳۲نفر نیروهای داخل کشتی جان خود را از دست داده بودند و واقعا مصیبت بزرگ و سختی برای خانواده‌های این نیروها و ملت ایران بود.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اما عده‌ای پس از این حادثه با موج‎سواری سعی کردند برعلیه نظام اسلامی تبلیغ کنند که مقصد این کشتی کره شمالی بوده و یا اینکه چرا پرچم کشور دیگری بر روی کشتی نصب بوده است.


وی گفت: سفیر کره جنوبی در ایران رسما اعلام کرده که این کشتی 136 هزار تن مواد سوختنی برای کره جنوبی حمل می‌کرده و علت نصب کردن پرچم پاناما هم این است که عبور و مرور برای برخی از کشورها آسان‌تر است.


امام جمعه گرگان افزود: اما عده‌ای از این حادثه در حال موج سواری بوده و برای انحراف افکار مردم ایران تلاش می‌ کنند.


وی ادامه داد:با توجه به پیشرفت علم و صنعت، آلودگی هوا افزایش یافته است ما باید بیشتر از این نعمت خدا دادی نگهداری کنیم زیرا بدون هوای سالم و پاک زندگی غیر ممکن خواهد بود.


وی به ۲۹دی روز هوای پاک اشاره کرد و گفت: همه ما در نگهداری و صیانت از این نعمت سهیم هستیم پس باید همه تلاش کنند تا شاهد هوایی پاک و محیطی سالم باشیم.


وی ادامه داد:با توجه به پیشرفت علم و صنعت، آلودگی هوا افزایش یافته است ما باید بیشتر از این نعمت خدا دادی نگهداری کنیم زیرا بدون هوای سالم و پاک زندگی غیر ممکن خواهد بود.


نورمفیدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستارگفت: حضرت زینب کبری(س) بانویی است که برای حفظ، ماندگاری و زنده ماندن واقعه عاشورا پرستاری کرد حضرت زینب(س) اجازه نداد خون شهدا پایمال شود و از اسلام، قرآن، دین پیامبر(ص) و قیام عاشورا پاسداری کرد.


امام جمعه گرگان گفت: باید قدر پرستاران دلسوز را دانسته و مشکلات این قشر برطرف شود تا با شوق به این خدمت خود ادامه دهند.


انتهای پیام/ح

 

دشمن همیشه در فکر ضربه زدن به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.