مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا صبح فردا یکشنبه کاهش نسبی دما و احتمال بارش در برخی نقاط استان اردبیل پیش بینی می شود.

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از دیشب در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف رخ داد که بیشترین بارش تا صبح امروز از ایستگاه باران سنجی آلوارس سرعین 8 سانتی متر برف، بالقیس آباد نیر 7 سانتی متر برف، شهرستان خلخال2 سانتی متر برف و از شهرستان نیر با 3 میلی متر باران و برف به ثبت رسید.

وی گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه فعال در منطقه تا امشب در مناطقی از استان اردبیل به ویژه جنوب استان بارش پیش بینی می شود.

دولتی مهر تصریح کرد: همچنین با نفوذ پر فشار سطح زمین به منطقه دمای هوا نیز تا ظهر فردا چند درجه ای کاهش می یابد که با خروج این سامانه از یکشنبه تا عصر سه شنبه، شاهد آسمانی صاف همراه با وزش بادهای تند تا نسبتا شدید به ویژه در روز دوشنبه خواهیم بود و طی این مدت دمای هوا نیز نسبت به امروز افزایش می یابد.

 وی افزود: از اواخر وقت سه شنبه سامانه ناپایدار دیگری استان را تحت تاثیر قرار داده که در روز چهارشنبه بارش باران و برف احتمال می رود.

انتهای پیام/ح

کاهش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.