شواهد تازه از مرگ زوج میلیاردر کانادایی

کارآگاهان خصوصی در کانادا معتقدند که زوج ثروتمند کانادایی، که ماه گذشته جسد آن‌ها در خانه‌شان پیدا شد، به قتل رسیده‌اند و در نتیجه فرضیه خودکشی آن‌ها دیگر مطرح نیست.

شواهد تازه از مرگ زوج میلیاردر کاناداییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم، سی‌بی‌سی نیوز کانادا گزارشی از یافته‌های جدید مربوط به تحقیقات درباره مرگ مرموز زوج میلیاردر کانادایی را منتشر کرده است.

پیش از این پلیس، مرگ بری شرمن 75 ساله و همسرش، هانی شرمن 70 ساله را مشکوک اعلام کرده بود. اجساد این دو ماه گذشته در زیرزمین خانه‌شان در حالیکه از نرده‌های نزدیک استخر آویزن شده بودند، توسط یک کارمند معاملات ملکی پیدا شد. کارشناسان پزشکی علت مرگ را خفگی ناشی از فشار به ناحیه گردن عنوان کردند.

ماه گذشته پلیس اعلام کرد نشانه‌ای از ورود به زور به داخل خانه دیده نمی‌شود و هنوز به کسی در این باره مظنون نیست. جزئیات مربوط به تحقیقات درباره مرگ آنها سال گذشته میلادی منتشر شد.

سی‌بی‌سی نیوز اعلام کرد خانواده شرمن تیمی از کارآگاهان خصوصی را برای بررسی این پرونده استخدام کرده است. در ابتدا پلیس خودکشی را علت احتمالی مرگ این زوج اعلام کرده بود اما اکنون این فرضیه از سوی خانواده و دوستان شرمن رد شده است.

سی بی سی نیوز همچنین گزارش داد که شواهد نشان می‌دهد که چندین مهاجم در قتل آنها دست داشته‌اند. کارآگاهان معتقدند که هانی شرمن قبل از مرگ با مهاجمان درگیری داشته است. محققان این پرونده همچنین ادعا کردند که این زوج دو روز پیش از آنکه اجساد آن‌ها برای اولین بار پیدا شود، پیش از قتل توسط مهاجمان به هم بسته شده بودند.

بری شرمن یکی از ثروتمندترین افراد در کانادا و صاحب شرکت داروسازی آپوتکس بود. وی این شرکت داروسازی را با دو کارمند تاسیس کرد و توانست آن را به یک شرکت بزرگ داروسازی در دنیا تبدیل کند. در حال حاضر شرکت داروسازی آپوتکس یازده هزار کارمند در سراسر دنیا دارد. به گفته شرمن، آپوتکس توانست انقلابی در صنایع دارویی کانادا ایجاد کند. با این حال شرمن درگیر پرونده‌های اختلافات قانونی بسیاری بود.

مرگ این زوج کانادایی که از خیرین برجسته در کانادا بودند، پیام تسلیت بسیاری از افراد برجسته در کانادا از جمله جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا را به همراه داشت. 

انتهای پیام

مرگ مشکوک زوج ثروتمند کانادایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار