واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند و ضروری است بانک ها آن را به موقع پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن، فرد دیگری به جای وی معرفی شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحد های تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.

عاملی درباره پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی افزود: امسال 467 طرح به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد 63 طرح صنعتی و 93 طرح کشاورزی موفق به دریافت تسهیلات شده اند .

وی تصریح کرد: در بخش صنعت 105 میلیارد تومان و در بخش کشاورزی 65 میلیارد تومان ، در مجموع 156 مورد تسهیلات به مبلغ 170میلیارد تومان از محل تسهیلات رونق تولید توسط بانک ها عامل استان پرداخت شده است .

طی سال 95 با برگزاری جلسات منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان، حدود 240 طرح و واحد تولیدی راکد استان با استفاده از تسهیلات فعال شدند.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.