تشکیل 294شورای زکات در روستاهای زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از تشکیل 294شورای زکات در روستاهای زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  گفت: با هدف توسعه ،نشر ،سیاست گذاری و برنامه ریزی برای جمع آوری زکات 294شورای زکات روستایی با محوریت دبیرخانه شورای زکات استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه زکات یک واجب الهی است و باید همه دستگاه ها درنهادینه کردن فرهنگ زکات تلاش نمایند گفت :جمع آوری زکات و رسیدگی به امور نیازمندان در جامعه اسلامی از شئونات ولی و حاکم اسلامی است .

صفری رسالت شورای زکات  راگفتمان سازی و جریان سازی در حوزه ترویج و فرهنگ سازی پرداخت  زکات در جامعه عنوان کردو گفت :با جمع آوری زکات می توان از منابع عظیم این فریضه دینی در حوزه رسیدگی به وضعیت اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی نیازمندان به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فضاسازی محیطی افزود :کمیته امداد استان زنجان در 9ماهه امسال 231تابلو با مضامین فریضه الهی زکات در ورودی روستاها با اعتباری بالغ بر 64میلیون تومان نصب کرده است .

وی به نقش موثر صداسیما در جمع آوری زکات اشاره کردو گفت :در 9ماهه امسال بیش از 935دقیقه برنامه در مورد زکات از صداسیمای مرکز زنجان پخش شده است

انتهای پیام/ر

پخش بیش از 935دقیقه برنامه با محوریت زکات از شبکه اشراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.