همزمان با دهه فجر؛

1 هزار برنامه فرهنگی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر آذربایجان غربی گفت:همزمان با دهه فجر امسال 1 هزار برنامه فرهنگی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جواد زاهدی رئیس کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر آذربایجان غربی امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 22 عنوان برنامه با یک هزار برنامه فرهنگی و با محوریت کودکان و نوجوانان در سطح استان برگزار می شود که از این تعداد 700 برنامه توسط کانون پرورش فکری آذربایجان غربی تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه امیدواریم برنامه های گرامیداشت دهه فجر فضای مناسبی برای کودکان فراهم کند، افزود: آشنا ساختن کودکان و نوجوانان آرمان های حضرت امام و مقام معظم رهبری، ایثارگری های مردم انقلابی ایران، رشادت های ایام پیروزی انقلاب اسلامی و رنج هایی که برای این انقلاب کشیده شده از اهداف برگزاری برنامه های کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر استان می باشد که با مشارکت خود کودکان و نوجوانان برنامه ها برگزار می شود.
وی با اظهار اینکه دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه شده است، عنوان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر کمیته کودک و نوجوانان استان متناسب با ایام فاطمیه برگزار می شود.
زاهدی تصریح کرد : بر همین راستا برنامه های 12 تا 18 دهه فجر متنناسب ایام فاطمیه بوده و از 19 تا 22 بهمن نیز برنامه های شاد و مفرح برای کودکان اجرا می شود.
رئیس کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر آذربایجان غربی با اعلام اینکه برنامه های دهه فجر کمیته کودک و نوجوانان استان از 12 بهمن آغاز می شود، بیان کرد: تمامی برنامه های کمیته با موضوع محوری " پرچم " آغاز می شود چرا که پرچم نشانه هویت ماست و قانون اساسی جمهوری اسلامی در اصل 18 پرچم ما را ملاک وحدت جامعه قرار داده است، بنابر این لازم است کودکان و نوجوانان ما با اهمیت و جایگاه پرچم کشور عزیزمان آشنا شوند.
وی افزود: امسال خلاقیت های زیادی در اجرای برنامه های ویژه پرچم اعمال شده است و پایان برنامه ها نیز 22 بهمن با برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راه پیمایی می باشد تا کودکان با کشیدن نقاشی دین خود را به انقلاب ادا نمایند.
زاهدی اجرای برنامه " کبوتر کوچه ما " ، جشنواره بازی های بومی و محلی در سطح استان و برپایی نمایشگاه دست سازه های اعضاء را از مهمترین برنامه ها ی کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر استان برشمرد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در تمامی مهدها و خانه های کودک و مراکز، دیدار با خانواده شهدا، معرفی شخصیت های انقلاب، ایام و وقایع دهه فجر، اجرای مسابقه، فضاسازی سالن‌ها، اختصاص اتوبوس برای حضور در برنامه‌های ما، امانت داد کتاب های انقلابی، خاطره خوانی ، ماکت های مجسمه سازی و پرواز بادکنکها نیز از دیگر برنامه های کمیته کودک و نوجوانان دهه فجر می باشد که در 23 مرکز ثابت و 11 مرکز سیار روستایی، شهری و پستی اجرا می شوند.

انتهای پیام/م

برنامه های فرهنگی آذربایجان غربی بمناسبت دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.