عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

بارش برف عرضه مرغ را محدود کرد/نرخ مرغ به 7500 تومان رسید

حجت گفت:بارش برف امروز ،باعث ایجاد محدودیت هایی در وضعیت حمل و نقل مرغ در جاده های منتهی به پایتخت شد.

بارش برف عرضه مرغ را محدود کرد/نرخ مرغ به 7500 تومان رسیدعظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،از محدودیت عرضه مرغ به کشتارگاه ها خبر داد و گفت: با وجود آنکه امروز بارش برف ،وضعیت حمل و نقل مرغ در جاده های منتهی به پایتخت را با محدودیت هایی مواجه کرده بود،اما استان های اطراف با عرضه مناسب، از کمبودهای احتمالی در بازار جلوگیری کردند.

به گفته وی در 24ساعت آینده با بازگشایی جاده های گیلان و مازندران ،مشکلی در عرضه مرغ گرم به بازار نخواهیم داشت.

حجت نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری را  4700 تا 4800 تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 700 تومان و خرده فروشی 7300 تا 7500 تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به آنکه مرغ به اندازه کافی در استان های اطراف تهران وجود دارد،نوسان غیر مترقبه ای برای فردا در بازار نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه نرخ کنونی مرغ با قیمت واقعی فاصله معناداری دارد،گفت: براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ برای مصرف کننده 7هزار و 500  تا 8 هزار تومان است که در صورت ادامه بارش ها،نوسان قیمت مرغ کمتر از اعلام نرخ مصوب وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

انتهای پیام/

برای فردا نوسان غیرمترقبه ای در بازار مرغ نخواهیم داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار