۱۲ بهمن روز شروع قدرت اسلام

انقلاب اسلامی ایران روز غلبه حاکمیت اسلام برطاغوت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در مراسم 12 بهمن با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن و زنده نگه داشتن ایام دهه فجر گفت : انقلاب اسلامی روز غلبه حاکمیت نظام مقدس اسلام بر حکومت طاغوت است واین ایام باید به نسل های بعد نیز یادآور شود.
سید محمد حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌ها شخصیتی امام، ایشان را منشاء یک تحول بنیادی در کشور عنوان کرد و افزود : نهضت و حرکت ایشان تا به امروز در جامعه ایران استمرار دارد.
وی با بیان اینکه ما نباید یوم الله دهه فجر را نادیده بگیریم ،گفت : همه باید در کنار هم قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذاریم و به تبیین ابعاد انقلاب بپردازیم.
حسینی در ادامه با اشاره به پیشرفت های کشورمان در حوزه های مختلف علمی اظهار کرد : علی رغم مخالفت قدرت های جهانی توانسته‌ایم به پیشرفت های شگرفی دست یابیم و به عنوان الگو و الهام بخش درسطح جهان نیز مطرح هستیم.
وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری برای داشتن روحیه انقلابی گفت: هر موقع مسئولین به فرامین رهبری گوش سپرده اند به موفقیت دست یافته ایم.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی غلبه حاکمیت اسلام بر طاغوت

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.