افتتاح چندین طرح در خنداب با حضور استاندارمرکزی

با حضور استاندارمرکزی چندین طرح درشهرستان خنداب به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در چهارمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در خنداب چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری  می رسند.

ساختمان شهرداری جاورسیان، مرکز جامع سلامت شبانه روزی جاورسیان ، واحد تولیدی کیف و چمدان مسافرتی در روستای خانقاه خنداب ،  واحد تولیدی محصولات کشاورزی (گلخانه ای)، ازجمله طرح‌هایی است که  افتتاح و به بهره برداری  رسیدند.

آقازاده استاندار مرکزی همچنین  با حضور در  روستای گازران خنداب  کلنگ زمین چمن مصنوعی زنی  این روستا  را به زمین زد و در مسجد این روستا  با مردم دیدار  کرد.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان خنداب در بدو ورود به این شهرستا نبه گلزار شهدای جاورسیان رفتند و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهید علی یادگاری رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر کردند.
 

استاندار مرکزی  بعد از افتتاح  طرح ها  عمرانی و خدماتی  شهرستان خنداب به  شهرستان شازند رفت تا طرح های این شهرستان را هم افتتاح کند .

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک و در سومین روز دهه فجر هم طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان خنداب درچهارمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.