از بیش از 400 پروژه در گیلان بهره برداری شد

از420 طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در چهارمین روز از دهه فجر در گیلان بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  196 طرح بهسازی شبکه برق رسانی و 6 طرح راهسازی با 12 میلیارد تومان هزینه در صومعه سرا افتتاح شد.  51 طرح اشتغالزایی مددجویان بهزیستی ، یک واحد تولید ماهیان سردآبی و یک واحد دامپروری در مجموع با 3 میلیارد تومان سرمایه گذاری در ماسال افتتاح شد.

از لنگرود خبر رسید ، 30 طرح بهسازی شبکه توزیع برق و 3 طرح عمرانی با 8 میلیارد و 330 میلیون تومان هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

در تالش هم 20 طرح برق رسانی ، 14 طرح راهسازی روستایی ، 5 خانه مددجویان کمیته امداد ، یک طرح عمران روستایی در مجموع با 4 میلیارد و 870 میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

در فومن 11 خانه مددجویان کمیته امداد ، 6 طرح اقتصاد مقاومتی ، یک خانه بهداشت روستایی ، یک طرح راهسازی و یک کارگاه خیاطی در مجموع با یک میلیارد و 410 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

در رضوانشهر نیز 27 طرح برق رسانی با یک میلیارد و 170 میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

15 طرح بهداشتی ، برق رسانی ، تولیدی ، راهسازی ، فرهنگی ، آبرسانی در مجموع با 3 میلیارد و 558 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در لشت نشاء به بهره برداری رسید.

از رودبار خبر رسید ، 10 طرح گازرسانی ، عمران روستایی ، کشاورزی ، راهسازی ، فرهنگی ، عمران شهری و گردشگری با یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.

5 واحد و خط تولید پوشاک ، یک واحد تولید موتور سیکلت های برقی ، یک واحد خط تولید مخازن پلاستکی ، یک واحد تولید کننده گیربکس آسانسور و یک واحد خط تولید روکش ام دی اف با 171 نفر اشتغالزایی و 14 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در انزلی افتتاح شد.

در لاهیجان هم ، 6 طرح تولیدی ، راهسازی ، برق رسانی و کشاورزی با یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.

4 طرح عمران شهری و روستایی با 690 میلیون تومان هزینه به مناسبت دهه فجر در املش به بهره برداری رسید.

در سیاهکل هم یک طرح تولیدی و 2 طرح راهسازی با 180 میلیون تومان سرمایه گذاری و هزینه افتتاح شد.

انتهای پیام/اص

افتتاح بیش از 400 طرح در گیلان

برچسب ها: افتتاح ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.