آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز صنایع هر منطقه ارائه شود

سرکنسول کره جنوبی در ایران اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی اگر بر اساس نیاز صنایع هر منطقه ارایه شود شاهد پیشرفت اقتصادی ویژه‌ای در ایران هستیم.

آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز صنایع هر منطقه ارائه شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  گاواک هاوان ظهر امروز در نشست سرپرست کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال اظهار داشت: مهارت آموزی اولویت اساسی در ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با بیان اینکه توسعه مهارت آموزی در بین اتباع خارجه  نقش مهم در توسعه اشتغال در کشور افغانستان دارد افزود: توانمندسازی اتباع خارجی کشور افغانستان در ایران با آموزش‌های مهارتی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در ایران برای آنها شرایط را برای اشتغال در دیگر کشورها و حتی کشور افغانستان برای آنها مهیا می‌سازد.

گاواک هاوان تعامل آموزش فنی و  حرفه ای و صنعت را برای پیشرفت تکنولوژی در ایران مهم دانست و اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی اگر بر اساس نیاز صنایع هر منطقه ارایه شود شاهد پیشرفت اقتصادی ویژه‌ای در ایران هستیم.

سرکنسول کره جنوبی در ایران با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی ارایه شده به اتباع خارجی باید بر اساس نیازسنجی از این قشر صورت گیرد گفت: آموزشی در پیشرفت افراد مفید است که بر اساس نیاز بازار کار طراحی شود.

وی،  با تاکید بر توانمندسازی مهارتی اتباع خارجی گفت:کره جنوبی با کمیساریای عالی سازمان ملل برای توانمندسازی و افزایش مهارتی اتباع خارجی همکاری می‌کند.

گاواک هاوان بیان کرد: کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با تامین بودجه لازم برای آموزش پناهندگان کشورهای مختلف اقدام می‌کند که این مهم مورد حمایت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

آموزش‌های مهارتی مهاجران خارجی بر اساس نیاز بازار کار طراحی شود

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.