افتتاح چندین طرح در کمیجان با حضور استاندارمرکزی

با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

افتتاح چندین طرح در کمیجان با حضور استاندارمرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در ششمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در کمیجان چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

پروژه آبرسانی به شهر میلاجرد با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ريال و سایت BTS همراه اول با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ريال از جمله طرح‌هایی روکش آسفالت محور کمیجان- قهاوند با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کارخانه سیما طب مهر ایرانیان با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال  وبهره برداری از دکل مخابراتی همراه اول از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان  کمیجان افتتاح و به بهره برداری   رسیدند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان کمیجان در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدای شهر میلاجرد رفتند و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی   به دیدار خانواده شهید  غلامحسینی وشهید کوخائی رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی کردند.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات و در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازند ودر پنجمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان تفرش و آشتیان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج


افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان کمیجان درششمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.