استفاده از راهکار و پیشنهادات کارکنان در تصمیمات دامپزشکی کشور

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به کرمان گفت : از پیشنهادات و راهکارهای جدیدکارکنان برای عملیاتی و کاربردی کردن طرح ها در تیم تصمیم گیری ملی استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشوگفت: کارکنان دامپزشکی میراث داران کنونی این سازمان،در قالب یک کالبد در جهت رفع مشکلات تلاش کنند و همگام شوند.


وی در ادامه الگو برداری از موفقیت ها در حوزه بین استانی و شهرستانی را راه کاری دیگر در حل مشکلات در حوزه دامپزشکی عنوان کرد .


وی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر ما بین سازمان دامپزشکی و استان ها در جهت ارتقاء و بازنگری دستورالعمل های مکاتبه شده گفت:ما از همکارانی که دارای پیشنهادات و راهکارهای جدید، عملیاتی و کاربردی جهت ارتقاء دستورالعمل سازمان باشند در تیم تصمیم گیری ملی استفاده می کنیم.


این مقام مسئول با تقدیر از خدمات و تلاش های مدیر کل و کارکنان دامپزشکی استان کرمان در ارائه خدمات رسانی به مردم بیان کرد:با توجه به اینکه 25 تا 30 درصد  سفره پروتئینی خانوارها توسط عشایر تولید می گردد، هر گونه خدمت به مردم استان های شرقی در جهت امنیت غذایی و اقتصادی می باشد.


وی در پایان بار دیگر از دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی درخواست نمود که با یکسان انگاری و احترام متقابل مابین نیروهای مافوق و زیرمجموعه ،همگام با یکدیگر در جهت نیل به اهداف و خط مشی سازمان قدم بردارند.


در ادامه برنامه های رئیس سازمان دامپزشکی کشوربه کرمان ، افتتاح آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی ، ملاقات با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آیت اللهی موسوی و افتتاح آزمایشگاه بخش خصوصی و بازدید از کشتارگاه در حال احداث جاده باغین رفسنجان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ی

سفر رییس دامپزشکی کشور به کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار