رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت؛

۸ پروژه بهداشتی و درمانی درمنوجان کلنگ زنی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:در ششمین روز از دهه فجر، ۸ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان در شهرستان منوجان کلنگ زنی و افتتاح شد.

۸ پروژه بهداشتی و درمانی درمنوجان کلنگ زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، امام جمعه و فرماندار منوجان ۸ پروژه بهداشت و درمانی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان در منوجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی در حاشیه افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) منوجان افزود: برای بررسی مشکلات شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه سعی کردیم، تمام مناطق به ویژه کمتر برخوردار را بازدید داشته باشیم و رفع مشکلات در دستور کار قرار گیرد.

قاسم زاده افزود: در راستای رفع مشکلات شهرستان‌ها جلسات هیئت رئیسه هر بار در یکی از شهرستان‌های جنوب کرمان برگزار می‌شود تا با هم اندیشی بهترین تصمیمات اتخاذ شود وی به مهمان نوازی و اصالت مردم شهرستان منوجان اشاره و بیان کرد، با همدلی و تلاش شاهد پیشرفت روز افزون این شهرستان هستیم.

ایمان قاسم زاده گفت: بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) منوجان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و فرماندار منوجان با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان افتتاح شد نیاز است این بخش با توجه به مراجعه بیماران از شهر‌های همجوار تجهیزات و کادر درمان آن افزایش یابد.

وی تصریح کرد: احداث پانسیون پزشکان بیمارستان امام حسین (ع) منوجان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با زیربنای ۸۵ متر مربع انجام شد و کلنگ احداث مرکز جامع خدمات سلامت شهری ماهکنگان با زیربنای بیش از ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه و استانداری زده شد این مرکز جمعیتی بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

قاسم زاده گفت: عملیات اجرای ساخت ساختمان داروخانه بیمارستان امام حسین (ع) با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان توسط خیر احداث می‌شود و همچنین عملیات احداث تسهیلات زایمان نودژ با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و اعتبار ۶۸۰ میلیون تومان آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: با توجه به قول مساعد فرمانداری منوجان برای همکاری با دانشگاه در توسعه بخش‌های بیمارستان امام حسین (ع) منوجان این طرح با توسعه بخش‌های اورژانس، کلینیک تخصصی، زایشگاه و دیالیز در دستور کار قرار می‌گیرد تا گام مهمی در ارتقای خدمات بهداشت و درمان منطقه برداشته شود.

همچنین امام جمعه منوجان در این آیین ضمن تقدیر از سفر هیئت رئیسه دانشگاه به منوجان با بیان اینکه خدمت در حوزه سلامت در پیشگاه خداوند ارزش دارد، تصریح کرد: بحث سلامت بسیار ارزشمند است بر این اساس در دین اسلام پیامبر اکرم (ص) پاکی را جزء ایمان می‌داند و زمانی که سلامت انسان به خطر می‌افتد، خداوند متعال از واجبات نیز صرف نظر می‌کند و سلامت انسان‌ها را بر دستور خود مقدم می‌داند.
انتهای پیام/ح

افتتاح وکلنگ زنی چند پروژه بهداشتی درمنوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار