افتتاح چندین طرح در ساوه با حضور استاندارمرکزی

با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

افتتاح چندین طرح در ساوه با حضور استاندارمرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در هفتمین روز دهه فجر با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در ساوه چندین طرح در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

کلینیک ویژه تخصصی و مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان شهید مدرس ساوه، پروژه‌های گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش مرکزی ساوه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال، پل اتصال خیابان اسلام به بلوار شهید بهشتی و پارک محله ای در شهر ساوه با مجموع اعتبار 7 میلیارد و 150 میلیون ریال، طرح توسعه کارخانه تولید مواد اولیه دارویی تهران، کارخانه تولید لوازم خانگی(ارجمند ره آورد پویا)  از مهمترین طرح‌هایی هستند که در سفر امروز مسئولان استان مرکزی به شهرستان ساوه افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

سید علی آقازاده استاندار و دیگر مسئولان استان مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان ساوه در بدو ورود به این شهرستان به   گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهید مهدی نظر فخاری رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان قدردانی کردند.

استاندار مرکزی در این سفر ضمن   دیدار مردمی در مسجد جامع روستای نیوشت شهرستان ساوه از کارخانه آلومینیوم پارس ساوه هم دیدن کرد.

با حضور مسئولان استان مرکزی در اولین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان خمین، در دومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان اراک، در سومین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان دلیجان و محلات، در چهارمین روز دهه مبارک فجر طرح‌های شهرستان خنداب و شازند، در پنجمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان تفرش و آشتیان، در ششمین روز دهه فجر طرح‌های شهرستان کمیجان و فراهان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج


افتتاح طرح‌های تولید و خدماتی در شهرستان ساوه درهفتمین روز دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.