مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز بیستم بهمن ماه؛

دستور ویژه دادستان کل کشور در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ/هشدار پلیس راهور نسبت به ورود سامانه بارشی جدید به کشور

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیستم بهمن ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستور ویژه دادستان کل کشور در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ،هشدار پلیس راهور نسبت به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز جمعه (بیستم  بهمن ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیستم بهمن ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

مردم با هدف حفظ آرمان‌های انقلاب مقابل اغتشاشگران ایستادند

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران گفت: مردمی که دغدغه به خطر افتادن اهداف انقلاب را داشتند، به  اغتشاشات  واکنش نشان دادند چون هدف آنها حفظ و بازگشت به آرمان‌های انقلاب بود.

 

استقلال و آزادی مهم ترین آثار انقلاب در کشور است

زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه انقلاب آثار بسیاری در ابعاد مختلف دارد،گفت: مهم ترین آثار انقلاب، استقلال و آزادی کشور است.

 

دستور ویژه دادستان کل کشور در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ/ مدیر شرکت در ایران احضار شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران عزیز کشورمان طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.

 

هشدار پلیس راهور نسبت به ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ لزوم استفاده از تجهیزات زمستانی در جاده ها

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در اواسط هفته آینده، لازم است تمام هموطنانی که قصد تردد به گردنه‌ها و محورهای برفگیر را دارند و در استان‌های شمالی، شمال غربی و شمال شرقی تردد خواهند داشت، حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

 

یادگار امام(ره) همچنان دستگیر نیازمندان/ چهل سال انقلاب برای مستضعفان

40 سال از انقلابی که به نام مستضعفان به پیروزی رسید، می گذرد و کمیته امداد همچنان دستگیری از نیازمندان و مستضعفان را در برنامه خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار