معاون استاندار کرمان؛

تقاطع غیرهمسطح ولی عصرکرمان،جمعه افتتاح می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، افتتاح تقاطع غیر‌همسطح چهارراه ولیعصر (عج) کرمان در شامگاه ۲۲ بهمن را تکذیب کرد .

تقاطع غیرهمسطح ولی عصرهنوز افتتاح نشده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی گفت:این پروژه در حال گذراندن مراحل پایانی است و هنوز تردد خودرویی از این تقاطع صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد:شامگاه شنبه همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آئینی به منظور تجلیل از خدمات نیرو‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در کرمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان در کرمان برگزار شد که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان آئین افتتاح تقاطع غیر‌همسطح چهارراه ولیعصر (عج) تعبیر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته آسفالت تقاطع غیر‌همسطح چهارراه ولیعصر (عج) انجام شد، اظهار داشت: در تلاش هستیم این پروژه برای روز جمعه آماده افتتاح و بهره برداری باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به آغاز این پروژه از سال ۹۴ و بهره گیری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از تکنیک‌های نوین در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر کرمان، خاطرنشان کرد: عملیات سقف زدن پل و دهنه‌ها (نصب سیگمتال) به صورت بکوارد (عقب و جلو) انجام و تکنولوژی ساخت پل‌ها به روش سگمنتال) باکس‌های بتنی) که هر قطعه قالب قطعه بعدی است و توسط کابل‌هایی در غلاف به هم متصل و توسط جک‌ها کشیده و سفت شده است.

انتهای پیام/ح

 

 تقاطع غیرهمسطح ولی عصر کرمان جمعه افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار