خیرین در تجهیز کردن مدارس نیز مشارکت داشته باشند

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در امر بازسازی فضا‌های آموزشی گفت: انتظار داریم خیرین در تجهیز کردن مدارس نیز مشارکت داشته باشند.

خیرین در تجهیز کردن مدارس نیز مشارکت داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ناصر کرمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دشتی اظهار داشت: همایش خیرین بهترین فرصت برای ترویج روحیه نیک اندیشی و خیر اندیشی در جامعه است.

وی افزود: همه کارهای خیر ارزشمند است و در همه ادیان ها و فرهنگ ها این کار پسندیده است و در آموزه‌های دینی ما نیز اهتمام ویژه ای به این موضوع شده است.

کرمی بیان کرد: اگر در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت کار خیر صورت گیرد و انسانهای خوب تربیت شوند در واقع به جامعه کمک شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در امر بازسازی فضاهای آموزشی گفت: انتظار داریم خیرین در تجهیز کردن مدارس نیز مشارکت داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت توجه به خیرین در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: خیرین باید در سطح جامعه مورد تکریم قرار بگیرند و انتظار داریم مدیران توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/م

خیرین مدرسه ساز در تجهیزکردن مدارس مشارکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.