جذب 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در نمین

فرماندار نمین گفت: در سایه برنامه ریزی های انجام شده امسال 60 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال فراگیر در این شهرستان جذب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور، فرماندار نمین امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نمین با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 250 میلیارد ریال طرح اقتصادی و صنعتی به بانک ها برای دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر معرفی شد، افزود: بر اساس گزارش بانک های عامل و دستگاههای اجرایی تاکنون 60 میلیارد ریال از محل این اعتبارات در شهرستان جذب و به کارخانه ها و طرح های مختلف تزریق شده است.

وی با بیان اینکه 223 طرح اقتصادی ، صنعتی و کشاورزی در قالب این طرح در حوزه شهرستان نمین به بانک های ذیربط معرفی شده اظهار کرد: حوزه کشاورزی با 168 طرح و 240 میلیارد ریال اعتبار در این زمینه پیشتاز است.

فرماندار نمین گفت: با اختصاص مبالغ مصوب شده برای این 223 طرح در شهرستان نمین برای یک هزار 342 نفر زمینه اشتغال به وجود خواهد آمد.

عبدالعلی پور همچنین اظهار کرد: صنعت و معدن ، کشاورزی ، فرهنگ ، حمل و نقل جاده ای ، آموزش و بهداشت از جمله حوزه هایی است که در ارتباط با آنها ، طرح هایی برای دریافت وام اشتغال فراگیر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از صنایع و کارخانه های استان در شهرستان نمین استقرار یافته اند، ادامه داد: حوزه صنایع و معادن با ارائه 23 طرح به ارزش 990 میلیارد ریال از جمله حوزه های مورد توجه و ویژه در دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر است.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات به طرح های اقتصادی و صنعتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.