تا ۲۸ بهمن ماه جاری

پرداخت حقوق و عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی

حقوق و عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تا 28 بهمن امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی روستائیان،کشاورزان و عشایر استان میزان پرداختی عیدی به مستمری بگیران این صندوق را ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مبلغ عیدی افرادی که تا پیش از مهر ۹۶، مستمری بگیر این صندوق بودند ۳۵۰ هزار تومان و بعد از این موعد ۲۰۰ هزار تومان است که همزمان با حقوق تا ۲۸ بهمن ماه جاری واریز و قابل برداشت است.
کریمی با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۵۰۰ خانوار عضو این صندوق هستند افزود:از این تعداد ۳۵۰ خانوار آن مستمری بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان است.
وی از پایان مهلت نام نویسی و عضویت در این صندوق برای متولدین بهمن ماه ۴۶ تا بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: همچنین متولدین اسفندماه سال۴۶ تا پایان اسفندماه ۹۶ مهلت دارند در این صندوق عضو شوند.
کریمی حداقل و حداکثر هزینه بیمه شدن در این صندوق را سالیانه به ترتیب ۲۱۰ و ۴۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: کسانی که قصد عضویت در این صندوق را دارند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری ها، بخشداری‌ها و دفاتر این صندوق نام نویسی و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/غ

پرداخت عیدی بیمه شدگان روستایی تا 28 بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.