افزایش اقامت گردشگران در رامسر با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری

استاندارمازندران در رامسر از افزایش مدت اقامت گردشگران و سفر با ایجاد زیرساخت‌ها و جاذبه‌ها گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسلامی استاندارمازندران امروز در رامسر گفت: یکی از نیاز‌های مردم در مازندران توسعه متوازن بر اساس آمایش سرزمین است.

وی افزود:در غرب استان بویژه رامسر اولویت توسعه در محورگردشگری است.

اسلامی با بیان برخی از جاذبه‌های بکر رامسر نظیر جنگل ودریا گفت:باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد تا مدت اقامت گردشگران افزایش یابد.

استاندار مازندران افزود: امیدواریم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برخی موانع پیش رو در رامسر با رعایت حداقل‌ها و الزامات برداشته شود.

وی گفت: رامسر دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید با ایجاد زیرساخت‌ها و جاذبه‌ها مدت اقامت گردشگران و سفر را افزایش داد.

وی در بخش دیگری در پاسخ به سوال درپیش بودن ایام نوروز ۹۷ و میزبانی استان از میلیون‌ها گردشگر افزود:ستاد سفر در استان از دوماه پیش تشکیل شده است و تکالیف روشنی به اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و باید به تعهدات و وظایف بدرستی و دقت عمل شود.

استاندار مازندران گفت:امیدوارم مردم و مسافران با رعایت حفظ محیط زیست و مناطق عاری از زباله شاهد سالی پاک باشیم و باید زباله‌ها نیز مدیریت شود.

استاندارمازندران امروز با همراهی فرماندار و شهردار رامسر از برخی ظرفیت‌های گردشگری رامسر ازجمله باغ ۳۳ هکتاری، بلوارتاریخی معلم و سواحل بازدید کردند.

انتهای پیام/آ

رونق گردشگری با افزایش اقامت مسافران در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.