با مخترعین ایرانی؛

زیباسازی فضای شهری با فناوری‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید ریسه‌های هوشمندی شده است که فضای شهر را زیبا می‌کند.

شرکت‌های دانش بنیان فضای شهر را زیبا می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش‌ بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه‌ طرح‌های مبتنی بر دانش‌ سبب رشد و پیشرفت‌ کشور‌ می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌ بنیا‌ن بپردازد که توسط محققان‌ این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید چراغ های تزئینی دانش بنیان شده است که فضای شهر را بسیار زیبا می کند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این چراغ های هوشمند اظهار کرد: برای زیبایی محیط شهری و همچنین ایجاد طرح های مختلف اقدام به تولید ریسه های دانش بنیان کرده‌ایم.

ریسه های دانش بنیانی که به هر شکلی در‌می‌آیند

وی با بیان اینکه این ریسه ها به هر شکلی درمی آیند، گفت: در گذشته برای زیبا سازی فضای شهری از ریسه هایی استفاده می شد که آنها طرح های خاصی را به خود نمی گرفتند و چند طرح ابتدایی و ساده بودند اما امروز به  کمک این چراغ های هوشمند اقدام به تولید این ریسه های هوشمند کرده ایم.

 مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از چندین هزار طرح به وسیله این ریسه های دانش بنیان اجرا شده‌اند، اظهار کرد: به کمک این ریسه‌ها توانسته‌ایم در چند استان کشور  مجموعه بسیار زیبایی را ایجاد کنیم بسیاری از شهرداری‌های سراسر کشور هم با ما قرارداد بستند و خواهان اجرا کردن طرح های زیبا به کمک این ریسه های هوشمند در استان های خود شده‌اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار