مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت نام 3 هزار و 501 طرح در سامانه کارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نور محمد پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 501 طرح در سامانه کارا ثبت نام کرده اند ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد ابلاغ اعتباراتی به استان که منجر به اشتغال شود باشیم.

وی اظهار داشت: آمار ثبت‌ ها نشان دهنده استقبال خوب از این سامانه به خصوص در بحث مشاغل روستایی است.

محمد پور به ثبت نام 3 هزار و 501 طرح تاکنون در سامانه کارا اشاره و تصریح کرد: طبق گزارشی که از سامانه کارا در تاریخ 25 بهمن ماه دریافت کرده‌ایم، 3 هزار و 212 طرح در قالب خدمات، صنعت و کشاورزی در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، اما در بحث اشتغال فراگیر فقط 289 طرح تاکنون ثبت‌ نام نموده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اذعان داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که طرح‌های ثبت نام شده را بررسی کرده تا واقعا به اشتغال در استان منجر شوند.

این مقام مسئول افزود: بحث کمیته‌ های نظارت، کمیته ‌های فنی و رسته ‌های شغلی که مشخص شده‌اند می‌ توانند بر اجرای هر چه بهتر این طرح کمک کرده و این نوید را می ‌دهد که در سال جاری شاهد آن باشیم تا اعتباراتی که به استان ابلاغ شده است، سبب ایجاد اشتغال شود.

سید نور محمدپور از همه دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها خواست به مساله اشتغال حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و کمک کنند تا شاهد حل مشکلات اشتغال استان باشیم.

انتهای پیام/گ

بیش از 3 هزار طرح در سامانه کارا ثبت نام کرده اند

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.