در مراسمی سردار رضا هدایتی بعنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد معرفی و از خدمات سرهنگ رجبی مدیرکل سابق قدردانی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر سرتیپ دوم فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس از دفاع مقدس بعنوان گنجینه ارزش‌های والای الهی در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس در حقیقت تداوم حماسه حسینی است و امروز وظیفه داریم این حماسه عظیم را پاس بداریم.

امیر سرتیپ دوم فهمیده از احداث مراکز و موزه‌های دفاع مقدس در ۳۱ استان کشور خبر داد و افزود: این مراکز با هدف ترویج و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت ساخته می‌شود و تا کنون در ۱۰ استان کشور از جمله یزد به بهره برداری رسیده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت توسعه محتوایی مراکز فرهنگی دفاع مقدس و رونق بخشی به این مراکز به منظور آشنایی نسل جوان با ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد.

در این مراسم که جمعی از فرماندهان سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی استان حضور داشتند طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در فرهنگ ایثار و شهادت بر بهره گیری از این ظرفیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ا

معرفی مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار