هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر شهید تازه تفحص شده، شهید حسین پوربافرانی در شهرستان نایین تشیع و تدفین ‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «حسین پوربافرانی»  امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور بافران تشییع شد و مردم این شهر از صبح امروز با حضور در میدان «امام علی (ع) و خاتم الانبیاء (ص)» با پیکر مطهر این شهید 8 سال دفاع مقدس وداع کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام از روستای مزرعه امام به سمت شهر بافران پس از عبور از میادین و حضور در حسینیه این شهر واقامه عزا در جوار یاران شهیدش و در جایگاه ابدی خود آرام گرفت.
حجت‌الاسلام سجادی امام جمعه نایین نیز بر پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام نماز خواند.
حسین پوربافرانی فرزند مرحوم حاج رضا در سال 1343در بافران و در خانواده‌ای متدین متولد شد، وی تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی ادامه داد.

دروصیت نامه این شهید آمده است: پدر و مادر اگر من لیاقت کشته شدن در این راه را داشته باشم ، هیچگونه ناراحتی نداشته باشید و افتخار کنید که خانواده تان توانسته هدیه ناقابلی در راه خدا بدهد. از سپاه می خواهم با قاطعیت کامل در برابر گروهکهای دست نشانده رژیم پهلوی بایستد و با آنها برخورد کند و آنها را به زباله دان تاریخ بیندازد و شما ای برادران و خواهران عزیز، اگر فرزندانتان می خواهند این راه را بروند از آنها جلوگیری بعمل نیاورید که در روز قیامت خون شهدا جلو شما را خواهد گرفت و من مطمئنم اگر لیاقت شهادت و کشته شدن در این راه را داشتم ، برادرانم سنگر را خالی نخواهند گذاشت.
حسین پوربافرانی به فرمان امام خمینی (ره) سنگر تحصیل را رها کرده راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در منطقه شرق بصره عراق در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از 35 سال توسط مردم شهر بافران تشییع و به خاک سپرده شد.

مادر این شهید بزرگوار در پس انتظار فرزند شهیدش کلید را روی در گذاشته بود تا پسرش پشت در نماند اما طاقت و تحمل درد دوری پسر امانش نداد و پس از سال ها انتظار به حق تعالی شتافت.

 

انتهای پیام/م

 

تشییع پیکر شهید پوربافرانی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.