برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهداست

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا از افتخارات قرآن، دین اسلام و انقلاب اسلامی است گفت: برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهداست.

برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهداستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری چهارشنبه شب در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید محمد خالدی در بندر دیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رشادت سردار شهید محمدخالدی در دیر که از تندیس آن رونمایی شد را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شهید بزرگوار یکی از سربازان ولایت و اهل‌بیت (ع) و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت بودند و ما افتخار می‌کنیم که در ایام شهات حضرت زهرا (س) از تندیس این شهید عزیز رونمایی می‌کنیم.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: به فرزند و یادگار این شهید والامقام به سبب داشتن چنین پدری که توانسته منشأ بالندگی و افتخار و آزادگی برای کشور و ما باشد تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از دست‌اندرکاران ترویج فرهنگ شهادت بیان کرد: از دست‌اندرکاران و عزیزانی که در نصب تندیس شهید و این حرکت ارزشمند تلاش کرده اند تشکر می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا از افتخارات قرآن، دین اسلام و انقلاب اسلامی است تاکید کرد: برای برچیدن فرهنگ انقلابی در جامعه نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهدا است.

انتهای پیام/م

نقشه دشمن فراموشی رشادت‌ها و فداکاری شهدا است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.