با مخترعین ایرانی؛

بحران‌های محیطی که با این فناوری نوین چند ساعته رفع می‌شوند

شرکتی دانش بنیان موفق به تولید آنالیز تشخیص طبی شده است که در مدت زمانی کم اطلاعات متعددی را در اختیار پزشک قرار می‌دهد.

شرکت‌های دانش بنیان بحران‌های محیطی را چند ساعته برطرف می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت ها و همچنین به واسطه طرح های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیانی بپردازد که توسط این شرکت ها تولید شده است.

یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید آنالیز میکروبی تشخیص طبی شده است که در مدت زمانی کم و با دقتی بالا آزمایش های مختلف را انجام می دهد.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این تشخیص طبی دانش بنیان اظهار کرد: برای تشخیص آزمایش های طبی زمان بسیار زیادی احتیاج است و حداقل آن سه روز است که این طولانی بودن زمان سبب بروز مشکلات بسیاری می شود.

انجام انواع تست های طبی در 10 دقیقه

وی ادامه داد: تشخیص طبی دانش بنیانی که شرکت ما موفق به تولید آن شده است در 10 دقیقه تست را انجام می دهد و چهار ساعت بعد جواب آزمایش در اختیار همه قرار می دهد.

مدیر این شرکت دانش بنیان گفت: در بیماری های خاص و نادر روش های اندازه گیری زمان اهمیت خاصی دارد؛ زمانی که بحرانی کشور را فرابگیرد باید پزشکان از علل بروز بحران آگاه شوند، منظور از بحران آلودگی های آبی و باکتری است که سبب بروز انواع بیماری ها مانند وبا می شود، به کمک این تشخیص طبی تنها چند ساعت زمان احتیاج است تا از علت بروز مشکل آگاه شد و جلوی آن را گرفت.

وی یادآور شد: این تشخیص طبی در حال حاضر انحصارا توسط شرکت ما در داخل کشور تولید شده است و کمک بسیاری به پزشکان و آزمایشگاه ها جهت تشخیص انواع بیماری ها کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار