تجلیل از مهندسان کشاورزی فعال استان فارس/مراسم روز مهندسی در شیراز برگزار شد

از ۹۰ نفر مهندسان کشاورزی فعال استان فارس در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اکبر کبیری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در مراسم تجلیل از مهندسان کشاورزی فعال استان فارس که با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از مهندسان کشاورزی استان فارس در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: افزون بر ۲۳۵ هزار فارغ التحصیل رشته کشاورزی دانشگاه‌های داخلی و خارجی عضو این سازمان هستند.

وی تصریح کرد: این کارشناسان با توجه به آموزش‌های تخصصی نقش نظارتی بسیار خوبی برای کمک به تولید با کیفیت‌تر محصولات کشاورزی در سراسر کشور برداشته اند.

وی ا. دامه داد: این مهندسان توانمند با استفاده از آخرین علوم مرتبط با کشاورزی توانسته اند در قالب سازمانی غیر دولتی در کنار جهاد کشاورزی در تولید محصولات کشاورزی با آخرین استاندارد‌های بین المللی گام‌های بسیار مهمی بردارند.

قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس هم در این مراسم بیان کرد: هم اکنون ۱۵ هزار و ۴۵۵ مهندس کشاورزی عضو این سازمان هستند.

وی اضافه کرد: این مهندسان با حضور در زمین‌های کشاورزی، کارگاه ها، گلخانه‌ها و مراکز تولیدی طیور دام و شیلات با نظارت‌هایی که داشته اند ۳ هزار ۴۰۰ مجوز برای واحد‌های تولیدی، طیور، دام و شیلات، گلخانه‌ها و کارگاه‌های پرورش قارچ داشته اند.

در این مراسم از ۹۰ نفر از مهندسان کشاورزی فعال استان فارس در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

انتهای پیام/ن

مهندسان کشاورزی فعال در فارس تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار