مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در استان 60 طرح مدرسه سازی با هزینه ای افزون بر 55 میلیارد تومان از محل اعتبارات برکت در دست اجرا داریم .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین سجاد امروز در مراسم آغازعملیات ساخت دبیرستان امام خمینی نطنز با اشاره به طرح‌های بنیاد برکت در استان و با توجه به اینکه سهم نطنز در بین41 منطقه استان اصفهان،  شاخص بوده است. اظهار کرد: اینکه اعتبار سه طرح از سوی این بنیاد به شهرستان نطنز تعلق گرفته بی‌شک مرهون تلاش  و پیگیری نماینده شهرستان  است این طرح به همراه دو طرح دیگر بنیاد برکت به شهرستان اختصاص داده است و بنیاد برکت سهمیه‌هایش را به سادگی واگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۷ درصد  مدارس تخریبی در استان اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: قدمت استان از لحاظ آموزشی و فرهنگی و مدارس قدیمی موجب این مسأله شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان  با ابراز خرسندی از مصوبات بودجه سال جاری گفت:  در این مصوبات  توجه بسیار خوبی به آموزش و پرورش شد و اعتبارات مدرسه‌سازی به دو برابر افزایش یافت.

سجاد یکی از مشکلات نطنز در انجام طرح‌ها را کمبود پیمانکار عنوان کرد و اعلام داشت: اصرار بنده این است که وضعیت دو طرح دیگر نیز پیش از سال 97 مشخص شود و ملاک‌های اولویت‌بندی مناطق برای ساخت این طرح‌ها نیز تراکم و جمعیت و سطح تخریب باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار