دایی: بدون اینکه از صحت درگیری ام با یک بازیگر مطمئن شوید،حرف نزنید

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بدون اینکه از صحت و سقم درگیری من با شجاعی مطمئن شوید، درباره آن حرف نزنید.

دایی: بدون اینکه از صحت درگیری ام با یک بازیگر مطمئن شوید،حرف نزنیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سایپا تهران بیان کرد: این پیروزی را به سپیدرود و مردم خوب رشت تبریک می‌گویم. بازی در نیمه اول پایاپای بود و حقمان نبود با شکست به رختکن برویم. در دقایق پایانی نیمه اول هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم که این این اتفاق رخ نداد، اما در چند صحنه نیمه دوم شانس آوردیم که گل‌های بیشتری نخوردیم.

او درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره درگیری خودش، محمد دایی و بهمن دهقان با یکی از بازیگران کشورمان به نام امیرحسام شجاعی در هتل محل اقامت تیم سایپا گفت: این چه حرف‌هایی است که مطرح می‌شود؟ شجاعی کیست و اگر چیزی هم شنیده اید باید از صحت و سقم آن مطمئن شوید چراکه هرکسی می‌تواند هر حرفی دلش بخواهد بزند. من نباید در نشست خبری بازی با سپیدرود درباره این مسائل صحبت کنم. به همین دلیل سوال شما را جواب نمی‌دهم.

او ادامه داد: شاید تنها چند موقعیت کمتر از سپیدرود داشتیم، اما یکی از بازی‌های بد ما بود. متاسفانه هیچ کدام از بازیکنان سایپا کارشان را به درستی انجام ندادند و این بازی بسیار مهم را باختیم. پیروزی مقابل سپیدرود می‌توانست ما را به صدر جدول نزدیک‌تر کند و امیدمان را به کسب سهمیه آسیا افزایش دهد، اما این اتفاق رخ نداد و شکست خوردیم.

دایی درمورد اینکه چرا با وجود پاسکاری فراوان بازیکنان سایپا در نیمه زمین سپیدرود و خلق موقعیت روی دروازه حریف، شاگردانش نتوانستند از این امر استفاده کنند، اظهار داشت: متاسفانه روی هر ۲ گلی که دریافت کردیم، اشتباهات بدی انجام دادیم چراکه نباید توپ را در زمان ارسال حریف به وسط دفع کنیم. البته غلامی هم در گل اول سپیدرود ضربه خوبی زد و شاید ۱۰۰ توپ دیگر هم به او برسد، به این شکل نتواند ضربه بزند. در کل فوتبال است و بازیکنانم باید توپ را در آن صحنه پیش از اینکه به کرنر برود، دفع می‌کردند. روی گل دوم هم به دلیل مسئولیت پذیر نبودن بازیکنان سایپا و اینکه یار مستقیم میثم تهیدست، او را رها کرد سپیدرود به گل رسید.

او ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های بسیاری داشتیم که اگر پاس آخر را درست ارسال می‌کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم. امروز (جمعه) از انگیزه و تلاش بازیکنان سپیدرود شکست خوردیم. شاید زیباتر از حریف بازی کردیم، اما بازیکنان سایپا انگیزه کافی را نداشتند که این موضوع بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: از روز اول شروع کارمان مشکلاتی داشتیم که این مسائل همچنان ادامه دارد. با تمرکز لازم تمرین نمی‌کنیم و این امر سبب شد چنین گل‌هایی دریافت کنیم و نتوانیم موقعیت هایمان را به ثمر برسانیم. همه این مسائل دست به دست هم داد تا نتوانیم در بازی با سپیدرود موفق باشیم.

دایی درمورد اینکه چرا تیمش در این بازی سایپا همیشگی نبوده است، گفت: موارد زیادی در این امر دخیل است. نخستین بار بود در چمن مصنوعی بازی می‌کردیم. از طرفی اتفاق‌هایی که در ۲ هفته اخیر و پس از بازی با ذوب آهن در باشگاه سایپا رخ داد در روح و روان بچه‌های ما تاثیر گذاشت. دست کم ۲۵ درصد قرارداد بازیکنانم تا اینجای فصل پرداخت نشده است و قرار بود این رقم پیش از بازی با سپیدرود پرداخت شود که متاسفانه یک درصد هم به حسابشان واریز نشد. در تمرینات مدام درگیر مسائل مالی بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. نمی‌توانم از کنار توانایی‌های سپیدرود بگذرم، اما اگر تمرکز داشتیم شکست نمی‌خوردیم. در فوتبال یک غفلت منحر به شکست می‌شود.

سرمربی سایپا درباره عملکرد ضعیف آرمان رمضانی در خط حمله این تیم گفت: رمضانی در بازی‌هایی که برای سایپا انجام داده است، عملکرد خوبی داشته است. از آنجایی که محمد عباس زاده پس از پیشنهاد نساجی مازندران دلش با سایپا نبود، اجازه دادیم او جدا شود.

دایی درمورد آشتی اش با علی کریمی بیان کرد: اگر یک کلمه از زبان من شنیده اید که با علی کریمی قهر هستم، می‌توانید بگویید امروز با او آشتی کردم. من با علی همبازی بوده ام و اکنون هم در ۲ تیم مختلف سرمربیگری می‌کنیم. بدون شک برای تمام دوستانم  آرزوی موفقیت می‌کنم. موضوع خاصی بین من و کریمی نبود بلکه رسانه‌ها به این مسائل بسیار بها دادند. هر کمکی هم از دستم برآید در مربیگری کریمی به او می‌کنم.

آقای گل فوتبال ملی جهان درمورد حمایت هواداران سپیدرود از این تیم گفت: هواداران، بزرگ‌ترین سرمایه سپیدرود هستند و در هیچ بازی‌ای تیمشان را تنها نمی‌گذارند. تیم‌هایی مانند سایپا تماشاگر ندارند و با زور ۱۰، ۲۰ نفر را به ورزشگاه می‌آورند.

انتهای پیام/

اظهارات علی دایی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار