کشف ۶ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های جنگلی و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب در یکی از روستا‌های شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله این فرماندهی در بازدید از چندین واحد تولیدی صنایع چوبی در محل مورد نظر موفق به کشف ۶ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق شدند.

سرهنگ آزادی، گفت: چوب‌های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل‌های قبل بوده و به ما رسیده و ما نیز باید آن را به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/آ

کشف چوب قاچاق در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار