هیوندای اکسنت 2017

آغاز جولان نسل اول اکسنت در بازارهای جهانی به سال 1994 میلادی باز می گردد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  آغاز جولان نسل اول اکسنت در بازارهای جهانی به سال 1994 میلادی باز می گردد که در نقاط مختلف دنیا تولید و عرضه شده است و شامل نام های دوج ATTITUDE در مکزیک، دوج بریسا در ونزوئلا، هیوندای ریو در پورتوریکو می شود.

نسل دوم در سال 2000 میلادی به بازار معرفی گردید، البته این سری از ACCENT  با نام VERNA به بازار کشور معرفی شد ، نسل سوم این خودرو نیز در سال 2005 میلادی و نسل چهارم یا فعلی آن نیز در اواخر سال 2010 میلادی روانه بازار شده است.

هیوندای اکسنت 2017

به طور کلی طراحی ظاهری هیوندای اکسنت از سال 2010 تا به امروز تغییر خاصی نکرده اما نمای جلویی این کره ای از ترکیب چراغ‌های جدید جلو، به همراه نوارهای LED بر روی آن و همچنین ردیفی جداگانه از دیودهای LED، که در کف پیله لامپ‌های چراغ راهنما وجود داشته تشکیل شده است.

کمپانی کره ای هیوندای برای کاهش هزینه ها بیش از 75 درصد از اجزای داخل کابین را با پلاستیک سخت ساخته که این امر شامل حال آفتاب‌گیرهای جلو نیز شده، در کابین این خودرو جای پا و فضای سر در قسمت عقب مناسب بوده اما فضای مطلوبی برای شخص سوم آنطور که باید و شاید در نظر گرفته نشده است.

هیوندای اکسنت 2017

اکسنت با 2 پیشرانه 1.4 و 1.6 لیتری به بازار عرضه می شود که موتور 1.6 لیتری این خودرو قدرت 124 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه و گشتاور 156 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه را تولید می کند .

هیوندای اکسنت 2017

این پیشرانه به کمک یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک اکسنت را از حالت سکون با گذشت 11.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت آن 184 کیلومتر در ساعت خواهد بود؛ حجم باک اکسنت 43 لیتر بوده که میزان مصرف سوخت پیشرانه 1.6 لیتری آن به صورت ترکیبی 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر است.

هیوندای اکسنت در سال ۲۰۱۲، توسط بنیاد ایمنی بزرگراه‌های امریکا (NHTSA) بررسی شد و در تست‌های تصادف، میانگین نمره‌ی خوب و ۴ ستاره‌ی ایمنی از ۵ ستاره را دریافت کرد.

هیوندای اکسنت 2017

این خودرو در هرکدام از آزمایشات برخورد از سمت مقابل، جانبی و حالت واژگونی، امتیاز ۴ از ۵ گرفت.

نمونه‌ی مونتاژ ایران این خودرو، با ۴ کیسه هوای مخصوص سرنشینان جلو و دو کیسه هوای پرده‌ای سرتاسری، تولید خواهد شد.

علاوه بر ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) با هدف کنترل پایداری الکترونیکی وضعیت خودرو را در هنگام چرخش فرمان به منظور اعمال نیروی ترمز به هریک از چرخ‌ها و سیستم مدیریت پایداری (VSM) برای کنترل پایداری خودرو در سطوح لغزنده به همراه سفت شدن فرمان، در کنار هشداردهنده‌ی فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، آپشن‌های ایمنی هیوندای اکنست هستند.

هیوندای اکسنت 2017
رینگ‌های 14 و یا 16 اینچی - تنظیم آینه‌های جانبی به صورت برقی - سانروف (سفارشی) - سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی (خودکار به صورت سفارشی) - دکمه استارت موتور - سیستم ECO Drive برای نشان دادن حالت بهینه در حین رانندگی - سنسور عقب - دوربین عقب (نمایش تصویر روی آینه میانی) - نشان دهنده باد لاستیک‌ها - سیستم کمکی در سربالایی (HAC) - کروز کنترل (سفارشی) از جمله ویژگی های این خودرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار