مدارس اردبیل میزبان ۱۰ هزار مسافر فرهنگی

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: افتخار میزبانی از ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر میهمان فرهنگی تا چهارمین روز بهار نصیب استان اردبیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین برزگر، معاون آموزش و پرورش استان اردبیل در مدارس مجری طرح اسکان نوروزی در اردبیل اظهار داشت: افتخار میزبانی از 10 هزار و 892 نفر میهمان فرهنگی تا چهارمین روز بهار نصیب استان اردبیل و خادمان فرهنگی در این استان شده است.

وی گفت: از آغاز تعطیلات 27 هزار و 220 نفر روز در قالب 3 هزار و 26 خانوار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، زنجان و مازندران مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته‌اند که تلاش شده تا خدمات مناسب و شایسته‌ای به این مسافران در سطح استان ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان فرهنگی در پایگاه‌ها و مرکز اسکان بیان کرد: تمامی تلاش و جدیت مسئولان و متولیان در این حوزه بر این است تا رضایت خاطر میهماهان فرهنگی ورودی به استان را فراهم آورده و زمینه‌ساز ایجاد خاطره‌ای خوش برای آنها از استان اردبیل شوند.

برزگر با اشاره به پذیرش بیشرین مسافران فرهنگی در مرکز استان افزود: براساس آمارهای ثبت‌شده بیشترین مسافر را از استان آذربایجان غربی و بیشترین پذیرش را نیز در پایگاه اسکان ناحیه یک اردبیل داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: با استفاده از خرد جمعی در حوزه تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی عملیاتی ادارات آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان نواحی و مناطق استان اردبیل در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال 97 را به  عنوان حمایت از کالای ایرانی مزین فرمودند و پیام نوروزی رئیس جمهور اهتمام جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

پذیرش میهمانان فرهنگی در مدارس اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار