رهبر در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

حمایت ویژه دانشگاه آزاد از برگزیدگان مسابقه روبوکاپ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت ویژه دانشگاه آزاد از برگزیدگان مسابقه روبوکاپ خبر داد.

خبرنگار: جعفری/قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ربات‌های آتش‌نشان و مین‌یاببه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره از مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد در جمع خبرنگاران در خصوص به کارگیری ربات‌ها در دانشگاه آزاد، گفت: موفقیت‌های بسیار خوبی را در خصوص به کارگیری ربات‌ها داشته‌ایم و در حال حاضر قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در حوزه رباتیک در حوزه حمل و نقل کالا به امضاء رسانده‌ایم؛ این ربات پرنده قابلیت حمل کالا تا هفت کیلوگرم را دارد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ربات دیگری را با همکاری سازمان آتش‌نشانی طراحی کرده‌ایم و همچنین ربات مین‌یاب و کمک‌رسان هم در شرف امضاء قرارداد است.
 
رهبر در رابطه با حمایت از نخبگان کشور اظهار کرد: کسانی که در این مسابقه حائز رتبه‌های برتر شوند این توانایی را دارند که مورد حمایت دانشگاه آزاد قرار گیرند و به عنوان استاد و یا هیئت علمی در این دانشگاه به فعالیت بپردازند.
 
وی یادآور شد: افرادی که در هیئت علمی‌ها جذب می‌شوند باید شایستگی تحقیق و توسعه را داشته باشند تا بتوانند مشکلات جدی کشور در بحث تحقیق و توسعه را از بین ببرند و سبب تجاری‌سازی محصولات شوند.
 
انتهای پیام/
 

جزئیات حمیات دانشگاه آزاد از برگزیدگان مسابقه روبوکاپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار