افزایش پوشش بیمه ای روستاییان استان اردبیل

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: پوشش بیمه ای روستاییان استان به 208 هزار و 272 تن افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا عبداللهی، مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اردبیل افزود: پیش از این 129 هزار و 209 تن از روستاییان و عشایر تحت پوشش بودند و طبق برنامه‌ ریزی ‌های صورت گرفته، تحت پوشش قرار دادن تمام جامعه هدف با جدیت پیگیری می‌ شود.

وی با بیان اینکه حکم بازنشستگی بیش از 550 تن از روستاییان در روستای نوشهر اردبیل اعطا شد ، بیان کرد: هم اکنون بیش از 2 هزار و 200 خانواده در استان از این صندوق مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان اردبیل گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید تعداد مشمولان این صندوق در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، کشاورزان غیرساکن، زنبورداران و قالیبافان نیز به جامعه هدف صندوق افزوده شده‌ اند.

عبداللهی در خصوص طرح بازنشستگی پیش از موعد نیز گفت: افرادی که 70 سال سن و 10 سال سابقه بیمه ‌پردازی دارند مشمول طرح بازنشستگی پیش از موعد می باشند و در استان اردبیل نیز 937 تن در سال گذشته مشمول این طرح شدند.

انتهای پیام/ع

بازنشستگی بیش از 550 تن از روستاییان در روستای نوشهر اردبیل

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار