افزایش 10درصدی مصرف فرآورده های نفتی در استان

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 96، حدود 400میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال 95 افزایش 10درصدی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مسعودی افزود: انواع فرآورده‌های نفتی مصرف شده شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره است.
وی سهم بنزین مصرفی در این مدت را بیش از ۲۲۰ میلیون لیتر عنوان کرد و ادامه داد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.
مسعودی با بیان اینکه در سال ۹۶ میزان مصرف نفت سفید استان به ۲۰ میلیون و ۸۰۱ هزار لیتر رسیده که نسبت به سال ۹۵ ، ۱۴ درصد کاهش داشته اضافه کرد:با توجه به توسعه گاز رسانی و همچنین کنترل و نظارت مستمر مصرف این فراورده نسبت به سایر فرآورده‌ها گام بسیار موثری در بهینه سازی مصرف سوخت استان برداشته شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۵ میلیون و ۱۸۱ هزار لیتر فرآورده نفت و گاز در این منطقه مصرف شده است گفت: مصرف فرآورده نفت کوره در این مدت نیز به یک میلیون و ۲۶۴ هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ شاهد کاهش تقریباً ۶۴ درصدی بوده ایم.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان افزود: در یک سال گذشته مصرف گاز "سی. ان. جی " CNG در استان ۸۴ میلیون و ۵۶۲ هزار متر مکعب بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/ش

مصرف حدود ۴۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان

برچسب ها: فرآورده نفتی ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.