صدور سند زمین پیست علی آباد بجنورد به نام ارتش

فرمانده تیپ مستقل ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی گفت: زمین پیست علی آباد بجنورد با پیگیری راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نام ارتش سند صادر خواهد شد.

ابراهیم گل گلی امیر سرتیپ دوم و فرمانده تیپ مستقل ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛ اظهار کرد: در حال حاضر پیگیری‌هایی با راه و شهرسازی در زمینه صدور سند مالکیت زمین پیست علی آباد بجنورد انجام شده و بر اساس اعلام آن اداره کل، منعی برای صدور سند زمین مزبور به نام ارتش نیست.

وی با اشاره به این که زمین مذکور به مساحت ۱۷۶ هکتار است ، افزود: آمادگی لازم وجود دارد تا مالکیت این زمین‌ها به نام ارتش سند بخورد و به زودی این اقدام انجام می‌شود.

ابراهیم گل گلی از انتقال بخش وسیعی از یگان ارتش استان خراسان شمالی به گنبد خبر داد و بیان کرد: متاسفانه به علت کمبود مکان و خاکی بودن پادگان استان بخش وسیعی از یگان‌های ارتش خراسان شمالی به گنبد منتقل شده است.

وی افزود: پادگان در وضعیت کنونی جوابگوی ما نیست، اما هنوز تصمیم قطعی برای انتقال گرفته نشده است.

فرمانده تیپ مستقل ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی همچنین از انتقال پادگان ارتش به خارج شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: ما نیز از وضعیت کنونی راضی نیستیم و اکنون این تیپ چهار پادگان را مدیریت می‌کند که این شرایط ظرفیت و امکانات زیادی از ما را صرف خود کرده است.

امیر سرتیپ دوم ارتش استان خراسان شمالی در ادامه افزود: در حال حاضر زمان و محل جانمایی زمین ارتش و ساخت پادگان جدید مشخص نیست و تصمیمی برای توسعه پادگان وجود ندارد.

انتهای پیام/ ب

 

انتقال بخشی از یگان‌های ارتش استان خراسان شمالی به گنبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.